Subaru BRZ 2022
Čo sa týka dizajnu karosérie, ten sa príliš nemení. Predná časť stratila výrazné agresívne črty, no stále pôjde o coupé s nízkym ťažiskom, zadným náhonom a rovnomerne rozloženou hmotnosťou. Platforma modelu je prácou značky Toyota, Subaru sa stará o pohon. Ten bude na rozdiel o pôvodného modelu o niečo výkonnejší. Pôvodný dvojlitrový boxer s výkonom rovných 200 konských síl vystrieda 2,4 litrový atmosferický štvorvalec s výkonom 228 koní a krútiacim momentom 249Nm. Podľa informácii by mala byť k dispozícii verzia s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou a taktiež verzia s automatom.
Novinka samozrejme nemôže byť ochudobnená o rôzne nové technológie. Vozidlo bude vybavené adaptívnym tempomatom či systémom pre núdzové brzdenie. V interiéri pribudne 8-palcový digitálny displej s podporou Apple CarPlay a Android Auto.
Dočkáme sa tejto novinky vôbec aj my?
A nakoniec informácia, ktorá vás pravdepodobne nepoteší. Uvedený model nie je určený pre náš trh. Ide o verziu, ktorá by sa mala začať s najväčšou pravdepodobnosťou na jeseň 2021 v severoamerických krajinách. V Európe sa predávať nebude kvôli limitujúcim emisným normám. Za ich prekročenie by automobilka musela platiť mastnú pokutu. Stále však možno dúfať v svetlo na konci tunela a to tým, že Toyota svoju verziu zatiaľ ešte nepredstavila.