Vedeli ste, že priemerný vek vozidla registrovaného na Slovensku je 13 a pol roka? V Českej republike je to dokonca ešte o rok viac. To môže znamenať dve veci: Buď proste väčšina z nás nemá na niečo novšie alebo sme len príliš inteligentní a vidíme výhody tam, kde ostatní vidia kopu starého plechu. Dobre, viem že správnou možnosťou je tá prvá, no pravdou je že vlastniť staré vozidlo so sebou prináša aj mnoho pozitív.

Tým najzásadnejším je nízka cena, za ktorú možno natrafiť tiež na zachovalý a funkčný kus. To samozrejme platí pri autách, ktoré boli vyrábané vo veľkých množstvách. Malosériové modely si svoju cenu dokážu dlhodobo udržiavať. Ďalšou obrovskou výhodou starých vozidiel sú nízke náklady na opravu vzniknutých problémov. Množstvo z nich možno opraviť takpovediac „na kolene“ a navyše cena náhradných dielov je minimálna. Suma, ktorú by ste nechali v servise za opravu nového auta vám dokáže pokryť náklady aj v prípade potreby kúpiť druhý kus na náhradné diely.

Značným plusom starého auta je rýchlosť jeho výmeny v prípade potreby. O vozidlá vo vyššom veku je stále veľký záujem, preto je ich šanca na predaj oveľa vyššia, ako keby ste inzerovali nové auto. Navyše v prípade jeho vážnej poruchy vám vôbec nemusí byť ľúto rozpredať čo sa dá a zvyšok vozidla odovzdať na likvidáciu.

Vlastniť staré vozidlo so sebou prináša aj ďalšiu formu úspory peňazí. Cena nových vozidiel je okrem výbavy najviac ovplyvnená typom agregátu. Za model s naftovým motorom si priplatíte zväčša o 10 – 20% viac ako za ten istý model s benzínovým motorom. To v dôsledku čoraz prísnejších emisných noriem v Európe, čo núti automobilky neustále investovať do vývoja ekologickejších systémov.Pri 20 ročnom aute vás toto trápiť netreba. Žiadne zbytočné príplatky a navyše je značne nižšia aj cena poistného.

Spomínaná výška povinného zmluvného poistenia či havarijnej poistky závisí hlavne od hodnoty vozidla, ale tiež od jeho veku a výkonu. Množstvo starších áut a to hlavne tých lacnejších zrovna vysokým výkonom nedisponuje, no tak či tak vás dostane z bodu A do bodu B. Tou najväčšou výhodou vlastnenia starého vozila je možnosť, že časom jeho cena začne stúpať. Nejeden krát sme mali možnosť vidieť ako autá za zopár stoviek eur behom pár rokov nemožno zohnať v dobrom stave pod niekoľko tisíc. Ako príklad si môžeme zobrať BMW e30, ktoré je dnes už považované za investičné vozidlo.

 

 

Pozri si náš e-shop:

Foto obrazy

Fotoobraz Ken Block 43

Zanechaj nám svoj e-mail a buď vždy informovaný o aktuálnych novinkách:

Vedeli ste, že priemerný vek vozidla registrovaného na Slovensku je 13 a pol roka? V Českej republike je to dokonca ešte o rok viac. To môže znamenať dve veci: Buď proste väčšina z nás nemá na niečo novšie alebo sme len príliš inteligentní a vidíme výhody tam, kde ostatní vidia kopu starého plechu. Dobre, viem že správnou možnosťou je tá prvá, no pravdou je že vlastniť staré vozidlo so sebou prináša aj mnoho pozitív.

Tým najzásadnejším je nízka cena, za ktorú možno natrafiť tiež na zachovalý a funkčný kus. To samozrejme platí pri autách, ktoré boli vyrábané vo veľkých množstvách. Malosériové modely si svoju cenu dokážu dlhodobo udržiavať. Ďalšou obrovskou výhodou starých vozidiel sú nízke náklady na opravu vzniknutých problémov. Množstvo z nich možno opraviť takpovediac „na kolene“ a navyše cena náhradných dielov je minimálna. Suma, ktorú by ste nechali v servise za opravu nového auta vám dokáže pokryť náklady aj v prípade potreby kúpiť druhý kus na náhradné diely.

Značným plusom starého auta je rýchlosť jeho výmeny v prípade potreby. O vozidlá vo vyššom veku je stále veľký záujem, preto je ich šanca na predaj oveľa vyššia, ako keby ste inzerovali nové auto. Navyše v prípade jeho vážnej poruchy vám vôbec nemusí byť ľúto rozpredať čo sa dá a zvyšok vozidla odovzdať na likvidáciu.

Vlastniť staré vozidlo so sebou prináša aj ďalšiu formu úspory peňazí. Cena nových vozidiel je okrem výbavy najviac ovplyvnená typom agregátu. Za model s naftovým motorom si priplatíte zväčša o 10 – 20% viac ako za ten istý model s benzínovým motorom. To v dôsledku čoraz prísnejších emisných noriem v Európe, čo núti automobilky neustále investovať do vývoja ekologickejších systémov.Pri 20 ročnom aute vás toto trápiť netreba. Žiadne zbytočné príplatky a navyše je značne nižšia aj cena poistného.

Spomínaná výška povinného zmluvného poistenia či havarijnej poistky závisí hlavne od hodnoty vozidla, ale tiež od jeho veku a výkonu. Množstvo starších áut a to hlavne tých lacnejších zrovna vysokým výkonom nedisponuje, no tak či tak vás dostane z bodu A do bodu B. Tou najväčšou výhodou vlastnenia starého vozila je možnosť, že časom jeho cena začne stúpať. Nejeden krát sme mali možnosť vidieť ako autá za zopár stoviek eur behom pár rokov nemožno zohnať v dobrom stave pod niekoľko tisíc. Ako príklad si môžeme zobrať BMW e30, ktoré je dnes už považované za investičné vozidlo.

 

 

Pozri si náš e-shop:

Foto obrazy

Fotoobraz Ken Block 43

Zanechaj nám svoj e-mail a buď vždy informovaný o aktuálnych novinkách:

6 dôvodov, prečo sa oplatí byť majiteľom starého auta

Vedeli ste, že priemerný vek vozidla registrovaného na Slovensku je 13 a pol roka? V Českej republike je to dokonca ešte o rok viac. To môže znamenať dve veci: Buď proste väčšina z nás nemá na niečo novšie alebo sme len príliš inteligentní a vidíme výhody tam, kde ostatní vidia kopu starého plechu. Dobre, viem že správnou možnosťou je tá prvá, no pravdou je že vlastniť staré vozidlo so sebou prináša aj mnoho pozitív.

Tým najzásadnejším je nízka cena, za ktorú možno natrafiť tiež na zachovalý a funkčný kus. To samozrejme platí pri autách, ktoré boli vyrábané vo veľkých množstvách. Malosériové modely si svoju cenu dokážu dlhodobo udržiavať. Ďalšou obrovskou výhodou starých vozidiel sú nízke náklady na opravu vzniknutých problémov. Množstvo z nich možno opraviť takpovediac „na kolene“ a navyše cena náhradných dielov je minimálna. Suma, ktorú by ste nechali v servise za opravu nového auta vám dokáže pokryť náklady aj v prípade potreby kúpiť druhý kus na náhradné diely.

Značným plusom starého auta je rýchlosť jeho výmeny v prípade potreby. O vozidlá vo vyššom veku je stále veľký záujem, preto je ich šanca na predaj oveľa vyššia, ako keby ste inzerovali nové auto. Navyše v prípade jeho vážnej poruchy vám vôbec nemusí byť ľúto rozpredať čo sa dá a zvyšok vozidla odovzdať na likvidáciu.

Vlastniť staré vozidlo so sebou prináša aj ďalšiu formu úspory peňazí. Cena nových vozidiel je okrem výbavy najviac ovplyvnená typom agregátu. Za model s naftovým motorom si priplatíte zväčša o 10 – 20% viac ako za ten istý model s benzínovým motorom. To v dôsledku čoraz prísnejších emisných noriem v Európe, čo núti automobilky neustále investovať do vývoja ekologickejších systémov.Pri 20 ročnom aute vás toto trápiť netreba. Žiadne zbytočné príplatky a navyše je značne nižšia aj cena poistného.

Spomínaná výška povinného zmluvného poistenia či havarijnej poistky závisí hlavne od hodnoty vozidla, ale tiež od jeho veku a výkonu. Množstvo starších áut a to hlavne tých lacnejších zrovna vysokým výkonom nedisponuje, no tak či tak vás dostane z bodu A do bodu B. Tou najväčšou výhodou vlastnenia starého vozila je možnosť, že časom jeho cena začne stúpať. Nejeden krát sme mali možnosť vidieť ako autá za zopár stoviek eur behom pár rokov nemožno zohnať v dobrom stave pod niekoľko tisíc. Ako príklad si môžeme zobrať BMW e30, ktoré je dnes už považované za investičné vozidlo.

 

 

Pozri si náš e-shop:

Foto obrazy

Fotoobraz Ken Block 43

Zanechaj nám svoj e-mail a buď vždy informovaný o aktuálnych novinkách: